A Signature 40 első, 2022-es TOP díjazottjainak beszámolói, jótanácsai, meglátásai a kíbővített tematikus listákról, a pályázati kritériumokról és saját sikeres pályázatuk hátteréről.
"Egy központi emléke a pályafutásomnak."
Barna Péter
Szegmenskommunikációs-vezető
Magyar Telekom
Egy sikeres pályázat története
Barna Péter
Hogyan érdemes kitölteni a pályázati űrlapot és mik egy sikeres nevezés kulcsmomentumai a tavalyi Signature 40 1. helyezettje szerint?
"Nagyban megváltozott a szakmai megítélésem."
Salem Dániel
Global Category Manager
Heineken
Egy sikeres pályázat története
Salem Dániel
Egy történet arról, mi a siker kulcsa megannyi márkamenedzser között egy trade marketing szakembernek a tavalyi Signature 40 2. helyezettje szerint.
"Rögtön éreztem mennyire hiánypótló."
Bölöni Olga
Brand Group Manager Yettel
Egy sikeres pályázat története
Bölöni Olga
Hogyan segítheti a márka a pályázót és milyen adatokat, eredményeket és személyes sikereket érdemes kiemelni a pályázat során a tavalyi Signature 40 3. helyezettje szerint?